Träning :)

Nu har förmiddagen sprungit mig förbi men jag har faktiskt fått saker gjorda. Vaknade dock halv 6...lite för tidigt. Då gick hela familjen ner och la oss i soffan och halvplurade framför lite tecknat. Det var mysigt,.
Sen blev det dagislämning och Moa skulle trotsa lite innan både kläder och ytterkläder kom på kroppen. Att hon orkar...sen gick hela familjen till dagis och visst skulle det börja regna då...trevligt. Bara bort med snön.
Därefter blev det mitt första träningspass på väldigt länge. Ner på gymet och cyklade intervaller i 40 min. Inte så kul att cykla men jag kan inte träna vad som helst redan...Albin är ju faktiskt bara 5 veckor idag. Det var skönt att komma igång...nu ska jag bara försöka sätta mig ner och göra ett schema när jag ska träna...
Nu hörde jag att tvättmaskinen klickade vilket betyder att det är dags att hänga upp tvätt :( Sen ska Albin ha mat och sen blir det en promenad för att hämta den stora på dagis...det rullar på hela tiden.


Albin är finklädd på Moas kalas som var nu i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0