Bezzerwizzer

Nu är snart tisdagen också paserad. Moa har varit på dagis och så klart blev hon ledsen när hon blev lämnad. Var ju ett tag sedan hon var där men det var Dennis som fick ta det för jag var ju hos tandläkaren. Tack o lov såg allt bra ut i truten min...inga hål :) Duktig jag är va?!
Annars idag har vi städat huset, rensat bland Moas leksaker och vilat faktiskt. Det behövdes, man är något trött efter att inte få sova ordentligt om nätterna. Dessa avbrotten gör att man blir trött på dagarna. Sen tog vi en promenad till dagis och hämtade Moa och när vi kom hem så lekte vi för fullt. Byggde med hennes tågbana och vi kom fram till att vi måste köpa fler delar så vi kan bygga en riktigt stor och fräck bana :)
Sen har Luddé fått åka hem också..pappa kom o hämtade honom nu ikväll när han slutat jobba. Det har vait kul att ha honom här och Moa har kallat honom för Luddin...hahahaha!
Nu ska jag o Dennis spela lite spel och mysa och äta/dricka gott. Vi ska spela ett nytt spel som heter Bezzerwizzer och utsågs till Årets vuxenspel 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0