testing testing

Det är en sån där dag idag :( Moa ska testa alla gränser hon kan. Bara för att jag har sagt att hon börjat bli bättre igen och fallit in i en lugn period...hahaha. Skenet bedrar!
Hon inte skulle byta blöja när hon gjort nummer två...hon som alltid kommer och säger när hon gjort det och vill byta direkt. Men fick hon som hon ville då?....NEJ! Det blev ett byte med massa gnäll och sparkningar för att komma loss istället. Hoppas hon snart vill börja gå på pottan...
Annars idag så har hon bara varit almänt gnällig och man ser buset i hennes ögon och jag tänker vad ska hon nu hitta på att testa.
Efter ytterliggare en diskussion om att vi skulle ut och gå med Nisse och hon skulle sova i vagnen så sover hon nu äntligen. Tänker väcka henne om 15min....då har hon sovit närmare en timme och hoppas på att hon vaknar på rätt sida då. Dennis o Albin sover där uppe i sängen och jag får äntligen vila mitt huvud lite....puh!!!! Ja, i 15 minuter till i alla fall...hihihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0