swish....så var dagen slut

Denna dagen har bara rusat förbi mig känns det som men som sagt så har jag fått gort en del saker också. Först babycafé...jätte trevligt. Direkt därifrån till bvc och nu väger lille Albin 4920 gram. Därifrån hem och äta lunch och sen ner till gymmet. När vi kom hem från gymmet så blev det en lång runda med Nisse och sen förbi dagis och hämta Moa. Under eftermiddagen har Moa lekt på sitt rum jätte länge...själv!! Jag började kolla inbjudningskort till dopet....korten är inte dyra men frakten. Om jag skulle ha dem inom 3 dagar så ville dem ha över 200 kr i fraktkostnad. Kunde jag nöja mig med att få dem inom 14 dagar så skulle det kosta 117 kr i frakt. Nä...vi ska kolla vad det finns för kort i affären att skicka ut.
Under kvällen händer inte så mycket...tv tittande och en kopp kaffe blir det i alla fall. O så är jag jätte sugen på nåt gott...men jag skulle hålla mig ifrån under veckorna så får väl göra det så det kan hända något med kroppen. Grrrrr!!!!


Imrogon ska jag, Moa o Albin till öppna förskolan som börjas med en sångstund. Det är roligt och Moa tycker om det. Sen ska vi nog in till malmö och göra lite ärenden. Får se...det är ju fredag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0