SUPERMAN!!

Nu är det kväll....igen och dagen har varit lugn. Jag o Albin tog oss till Lund och hudmottagningen, bara för att gå in i ett rum i 3-4 min och höra att Albins födelsemärke inte var något farligt. Såg helt ofarligt ut och sen köra hem igen. Då var han hungrig så jag fick stanna 2 ggr på vägen och ge honom nappen så fick han mat direkt när vi kom hem. Sen la vi oss i soffan och slappade lite så fick Dennis gå till dagis och hämta hem min älskade dotter. Usch, hatar verkligen att vara så trött under dagarna som man är när man är uppe och matar på nätterna. Jag vill känna mig pigg o utvilad...kommer inte ihåg sist jag gjorde det. Men, det kommer, det kommer!!
Under eftermiddagen har vi haft fin besök i form av Linda, Lucas och lilla Alina. Nu såg helt plötsligt Albin stor ut. Skiljer ju 13 dagar mellan dem och Alina var bara 48 lång och vägde 3000 gram när hon föddes. Nu väger hon ca 3300 och Albin väger 4500....lite skillnad det :) Imorgon är det bvc besök igen och nu har det gått 4 veckor så nu ska vi äntligen mäta honom och se hur mycket han växt. På fredag blir han hela 1 månad också!!
Nu ikväll händer inget särskilt. Lite tv tittande, kvällfika och matning av Albin. Sen blir det väl sängne tidigt, ska som sagt var upp i natt igen...puh!!!


min lilla SUPERMAN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0