Sömnmedel

Så...Nu sover Moa och det var jag som hade nattningen idag. Woho!!! Dennis skulle ner till brandstationen halv 5 och har ännu inte kommit hem. Jag tog med Albin upp och läste saga för Moa med honom i babysittern. Sen sa vi godnatt och jag gick ut som vanligt. Albin skrek till ett par gånger och hon kallade på mig 2  gånger bara sen sov hon. Tog inte ens 5 minuter.
Nu sitter jag o Albin här nere och jag ska ut o ladda kaffekokaren. Tvättmaskinen stannar väl snart också så blir det till att slänga in det i torktumlaren. Var ju tvungen att tvätta Moas utekläder för dem var allt annat än rena, så hon kan ha dem på dagis imorgon också.
När Dennis sen kommer hem ska jag ut på en rask promenad med Nisse och ner om gymet och köpa träningskort så jag kan träna imorgon förmiddag. Skönt att så smått ha kommit igång.


Idag sov Albin från det att vi hämtade Moa på dagis till lite över 5 så jag fick massor med tid till att leka med Moa och än idag var det bara pussel, pussel o pussel för hela slanten. När Albin sen vaknade skulle han äta och MOa bryr sig inte när man matar honom...det är skönt. Efter att han ätit ville hon bara vara nära honom hela tiden. Ha honom i sitt knä i sin säck, ligga bredvid honom på golvet eller sitta bredvid honom i soffan osv. Jätte gulligt och hon är försiktig när hon är nära honom. Så klart måste man ha koll för allt går så fort om nåt skulle hända.

Imorgon har jag en dag blandad med känslor. Glad för att det är min pappas 50 års dag och jag skulle gärna vilja finnas där för honom och fira MEN...sen är det mormor o morfars begravning imorgon. JAG VILL INTE!!!! Har en klump i magen för jag vet hur jobbigt det kommer bli...MEN...samtidigt ska det bli skönt att det är över. Det är som alla säger...det blir ett avslut och det känns så. Nu är det snart avslutat och man kan slappna av lite mer och börja bearbeta känslorna om att jag aldrig mer kommer få se dem/höra dem/krama dem. Usch....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0