Skrik o larm..

Konstig rubrik kanske men hela dagen igår och kvällen var jätte konstig. Var det fullmåne eller? Ungarna var upp o ner. När vi väl lagt Moa så vaknade hon flera gånger och gick ut ur sitt rum o kallade på oss..vi sprang skyttetrafik i den trappen igår. Inte nog med det så fick Dennis sitt första larm mitt i allt....trafikolycka. Iväg snabbt som attans och jag tog Moa. Hon verkade dock somna igen vid halv 10 tiden efter en hel del springande :) Då skulle Albin ha mat...När han sen hade ätit vid 22 tiden så kom Dennis hem igen...var ingen stor olycka. Då satte Albin igång och skrika och sen skrek han i 2 timmar och blev inte tyst förrän lite över 12...Jag o Dennis provade allt och turades om att gå runt o vagga honom.  Ingen aning vad det var med honom?!
Vid halv 1 blev det sängen och sen i natt fick Dennis ett larn till.
Nu sitter vi här och har varit uppe en timme. Albin sover gott på Dennis och jag o Moa ska ut och fixa frukost. Sen blir det en runda med Nisse och vi hoppas på inga fler utrbott idag....En helt vanlig dag hade suttit fint.


Så här go o snäll var han tidigare under kvällen när han sussade i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0