Sjukdomar

Ahhh....jag blir så trött på alla dessa sjukdomar. Jag har ju halsfluss, Moa har feber och är jätte snorig, Albin snorar också och Dennis känner sig inte bra han i heller, febrig och halsont. När ska det ta slut?!
I alla fall så fick jag gått min PW och gjort mina ärenden. Det ena var att ta mig in om kyrkan och boka datum för Albins dop, så n nu är det gjort :) När jag sen kom hem så blev det duschen och därefter kom Katja. Utan sin lille Valter som är 8 mån :( Jag bjöd på en nyttig fika/mellanmål med melon, ananas, kiwi, nektarin, clementin och våra hemmagjorda proteinbars. Det verkade vara en uppskattad fika i alla fall då hon också försöker hålla sig nyttig :) Det blev massa prat och tiden går så fort och efter 2 timmar skulle hon åka hem igen för att hämta upp sin lille son.
Nu är det snart nattning av Moa och sen blir det som vanligt lite mys i soffan med mannen min och Albin ska ha mat. Sen blir det kanske sängen tidigt för oss. Det tar på krafterna att mata Albin på nätterna och leka med Moa på dagarna. Ingen tid för vila direkt. Imorgon ska vi förföka ta oss ut allihop så Moa också kan få lite luft trots sin feber...får se vad vi hittar på. Det är ett besök på bvc också vid halv 12..


Albin satt i babysittern och kollade på sitt babygym som spelar och blinkar osv. Då ville Moa vara med så hon drog dit sin säck och satte sig bredvid och lekte.  


Under tiden Katja var här så tittade Moa på film och somnade gott?! på detta viset. Ser inte jätte skönt ut direkt.


här har vi fina Katja med fina Albin...

Och här är bilden på dem 2 bästa barnen i världen. Ni är så goa o glada och ger så mycket kärlek. Mamma älskar er MEST!!!!!


Kommentarer
Postat av: Katja

Usch era stackare!! Hoppas ni blir bättre snart så att vi kan ses igen, har ju redan lite Albin-abstinens ;-)



Massa krya på er-kramar!!

2011-01-05 @ 11:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0