SEMESTER!!!!

Aldrig förr har jag velat ha semester och lugn o ro o vila så mycket som nu. Det är så mycket liv, (vill inte veta decibellen här hemma), om dagarna. Det hade varit skönt att kunna ge hjärnan och öronen lite semester. En kväll med Dennis på resturang, eller en spa helg, eller en kryssning. Ja vad som helst men jag vill inte lämna bort mina barn mer än en kväll/natt :) I så fall får dem följa med...hihihi!
I sommar blir det i alla fall Lalandia...det är lite av en tradition. Vi stannar 5 dagar, 4 nätter. Ska bli jätte mysigt och hela Dennis familj ska med. Även några kompisar ska dit. Super skoj, kan man annat än längta?! Annars i sommar så blir det väl lite små aktiviteter, kanske zoo i danmark, tivoli och lite annat smått o gott. Till vintern hoppas vi på att kanske göra en skidresa ihop med min syster och hennes familj... 
Ni tycker inte att jag låter lite så där RESA SUGEN......skojar ni eller?! Semester nu tack.



Detta är från min o Dennis semster på Rhodos 2008....dit ska vi åka igen nästa sommar. Det är den bästa semestern vi haft. Perfekt!!



Jag o min älskade Dennis på Rhodos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0