Sångstund

För första gången på länge så har jag, Moa o Albin varit på sångstund och öppna förskolan. Moa ville bara leka och var inte inne i sångerna som hon brukar vara och när vi väl kom ner till öppna förskolan så lekte hon med tågbana, byggde pussel, spikade i plattor ch ritade. Sen fikade vi och sjöng lite till. Albin gjorde precis som igår när vi var iväg....Han sov!!
Sen mötte Dennis upp oss och så gick vi på en runda så Moa kunde sova i vagnen och när vi kom hem var det lagom dags att vakna så då åt vi lunch :) Nu slappar vi bara, få se om det blir en sväng in till malmö och fixa det vi skulle fixa. Moa sitter bredvid Albin och visar bilder för honom och säger vad det är på bilderna. Snäll storasyster! Dennis fixar hemmagjord chokaldpudding till oss ikväll...de är sååååå gott!!! och till det blir det handboll, let´s dance och parlamentet. Kvällen är planerad :)


Här är jag och mina två minsta älsklingar på väg till sångstund och öppna förskolan.

Kommentarer
Postat av: Katja

Duktiga tvåbarnsmorsan! Du verkar ju ha allt under kontroll:-) Nästan så att jag kan känna ett litet syskonsug nu! Ha en mysig helg så ses vi på tisdag!! Kramar

2011-01-28 @ 15:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0