Pussfia

ja du...dagen har gått i ett precis hela tiden. Vi fick handlat present till Moa och en taklampa till Albins rum till o med. Nu ska den bara upp också :) Efter Ikea blev det en tur in på banken och öppna sparande till Albin. Moa fick ju ett när hon föddes så självklart skulle han också ha ett. Sen var det ett besök på kommunhuset och skriva faderskapsintyg eftersom jag o Dennis inte är gifta. Efter det lämnade Dennis av mig på bvc där Albin skulle göra sin 4 veckors kontroll. Redan stor kille. Väger 4600 och är 57,5 lång. Imorgon blir han 1 månad...redan!
Under tiden jag var där åkte Dennis och hämtade Moa på dagis och sen hämtade dem upp mig. Hem och ge Albin mat och sen ut på en promenad med Nisse. Båda barnen sov gott i vagnen...hahhah! Lugnt och tyst för en gångs skull.
Nu har vi precis ätit middag och Dennis är iväg och tränar. Moa leker, Albin bajsar och jag skriver här. Snart blöjbyte då för annars bara skriker han. han vill inte ha det i blöjan :) Nä...får byta redan nu. Så nu är den kladdiga blöjan väck.
Moa är för go....hon såg en bild på henne och mig och så sa hon "mamma o Moa pussas" Ja, sa jag...det gör vi. Så skulle hon börja pussas. Sen ville hon inte sluta...en riktig pussfia är hon. Det är Moa det.


Dagens Moa....busig som vanligt. Showar och har sig. Nu säger hon " mamma leka mig" så får väl göra som "lillchefen" säger och leka lite med henne innan hon ska lägga sig. Nu håller hon på och leker och säger "Moa knasig" Sen kommer hon fram till mig och kramar mig och säger "älskar dig" Var får hon allt ifrån?!


Dagens Albin...han säger och gör inte så mycket. Han är fin och go o titta på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0