På bättringsvägen

Nu är i alla fall jag på bättringsvägen. Min första feberfria dag idag. Dennis hade dock hög feber i natt och han brände mig nästan när han kröp in till mig...det var inte skönt. Han har nog själv känt hur varm han var för han började prata i sömnen om att han var ute på en rökdykning...hahaha! han frågade mig om jag hade mer luft kvar....hahaha, Sen sa han: Okej, men då går vi in igen. Han är ju för söt. Han övar sig inför sin första jourvecka som han ska ha vecka 3.
Idag har i alla fall jag o Moa hittat på något. Vi åkte in till mamma och där var min syster och hennes barn. Så Moa fick leka av sig ett par timmar med Jennifer och jag fick snacka av mig lite med mamma o syrran :) Dennis var hemma och slappade med Albin. Nu är vi hemma igen och nu ska Albin ha mat, Moa leker med sin tågbana och Dennis är nere och handlar. Och äntligen är vår lilla Nisse hemma igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0