mys mys

Under eftermiddagen har det varit mysigt. Moa verkar gå mot det bättre hållet och sköter sig bra. Visst kommer det en del trots men hon ger med sig fortare och det blir inte dem diskussionerna...jätte skönt och jag blir så glad. Vi har myst i Moas rum, lekt och fått utrett lite saker på ovan våningen med barnrummen. Vi har också kollat igenom en massa träningstidningar efter nyttiga och idéinspirerade recept. Vi har så dålig fantasi vad det gäller mat så veckorna är ganska så lika varandra men nu har vi fått ihop en hel del nya recept som vi ska klistra in i vår receptbok.
Jag o Moa har byggt pussel efter pussel efter pussel....hon tröttnar aldrig och hon är jätte duktig för att bara vara 2 år. Vi har verkligen haft det mysigt och kramats och haft oss. Dennis har varit duktig och lekt kock idag och det blev spagetti o köttfärssås i ny variant och det var super gott. När vi skulle äta sa Moa: duktig pappa så sa Dennis: hahha....jag är ingen hund. Då sa Moa: Nä, Dennis.
Hon är för rolig. Dem sa på dagis idag att hon pratar jätte mycket och jätte bra för att vara 2 år. Man förstår också allt hon säger. Kul att höra men och andra sidan så har vi verkligen fått känna på /höra att hon pratar mycket...ibland får man sår i öronen så som den munnen glappar  :)
Nu ikväll blir det till att återhämta kroppen efter dagens träning...det känns redan som att det kommer kännas imorgon när jag kliver ur sängen.


Moa o Albin i Moas säng. Moa sa att det var mysigt :)


Mys mys...syskonkärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0