Morgon fix

Nu är klockan tjugo i tio och vi inväntar allra sötaste Louise som ska komma och äta frukost med mig o Moa. Albin sover och Dennis är på fysträning. Dennis har kört tidningar i natt och när han kom hem tog han ut Nisse och handlade bullar till mig. Jag morgon fixade här hemma med att ge Albin mat, ge Moa liten frukost...ska ju snart äta igen. Bada Moa och ta på henne kläder, Ta på Albin kläder, städade lite och duschade och tog på mig själv också. Inte illa!!  
Nu kommer Louise när som helst så jag ska ut och plocka fram i köket....


Moa ville inte duscha idag utan hon ville bada där Albin badar. Klart hon får...bara hon badar och blir ren :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Hoppas ni får en bra dag :)

2011-01-29 @ 10:30:10
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0