Monday monday

Ja, nu är det måndag kväll och jag sitter här själv. Ja, inte helt själv...både Moa o Albin sitter här med mig :) Dennis är på övning med brandkåren, frågan är om det är 1 timmes övning eller 3 timmars övning. I viket fall som så ska jag lägga Moa idag (vilket brukar vara Dennis uppgift) och precis när hon ska lägga sig så ska Albin ha mat...hur ska detta lösas?! Men....jag löser det så klart. Någon gång somnar hon...hihihi
Idag har varit en bra dag och Moa har varit snäll. Jag var först nere på jobb och hälsade på...trevlig att träffa dem alla igen. Sen åkte jag o Moa till Anderslöv och hem till Marie, Linus och Nellie. Så fick Moa leka av sig med Linus och jag prata av mig med Marie. Var ett tag sedan vi sågs nu och hon har längtat efter att träffa Albin :)
När vi kom hem var det direkt till spisen och matlagning...Moa fick leka med sin nya lersats. Direkt efter vi ätit så skulle Dennis iväg och nu sitter man här :)
Kvällen blir lugn...lite gottesugen är jag dessvärre men de är bara till att hålla band på sig, men de är länge till helgen :( Veckan innehåller inte så mycket planer och det är faktiskt skönt. Allt har gått i ett den senaste tiden. Imorgon är det i alla fall dagis för Moa och när hon är där ska jag försöka få till lite egentid....

Idag riktar jag många tankar och känslor till min älskade morfar. En hel månad av saknad har gått idag och på torsdag blir det begravning för morfar o momor.



Syskonen i morse...ligger Albin på golvet så ska Moa göra likadant


Lerlek med pappa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0