Min gullunge

Natten har varit j*vlig. Både jag o Dennis har legat och kallsvettats och frusit hela natten. Sovit riktigt dåligt. Gav Albin mat igå kväll vid 22 tiden och han har sovit hela natten...Vaknade vid 5 tiden för han inte sagt nåt och sov fortfarande gott. Vid 7 tiden gick vi upp och han hade fortfarande inte sagt till om mat men jag fick ju ge honom ändå...åt dock inte så mycket. Morgonen kunde sen ha börjat bättre. Min temp låg på 40,5 och jag mår skit för att vara uppriktig. Moas feber låg bara på 37,7 och Dennis vet jag inte vad han har för temp men bra mår han inte. Till o med Albin har feber. Tempen visade 38 grader på honom och sen lyckades han kräka ner sig och sin babysitter...vad är det som händer?! Nu sover Dennis och Albin och jag känner att min feber är på väg upp igen. Vill inte mer...nu vill jag bara må bra så vi kan hitta på lite saker.
För att berätta nåt kul och gulligt så i morse när vi borstade tänderna...jag o Moa, så kom Moa fram och la sin hand på mitt knä och sa "älskar dig" Det är min gullunge det. Hon är för söt och så klart sa jag älskar dig också tillbaka till henne :)
Dagen blir nog väldigt händelselös, helst av allt vill jag bara bädda ner mig under täcket och kolla på film men det går ju inte när man har två små barn och både jag o Dennis är dåliga. Usch, vad tråkigt detta är....och fy fasen vad jag fryser nu. Nä, under filten....ha de


Albin igår kväll i Dennis knä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0