Kom igen nu...

Usch vad vi är sega idag. Moa vaknade och hade feber...39,6 visade tempen. Stackaren. Så det fick bli lite Ipren till henne. Jag har jätte ont i halsen idag så nu har jag ringt vårdcentralen...fick tid 14:15 idag så det kan bli lite ordning på torpet :) Idag var planerna annorlunda, jag, Moa o Albin skulle åka till Marie, Linus och Nellie i Anderslöv för lite lek men det fick vi skjuta fram och hoppas det kan bli på fredag istället.
Så idag blir det bara till att ta det lugnt, har satt i gång en tvättmaskin och ska trycka igång en till så tvättkorgen kan bli någorlunda tom :) Sen blir det en liten veckohandling.
Just nu är Dennis ute och går med Nisse, Moa springer runt och leker med sina pussel och den stackaren vill lyssna på musik men Spotify ber om användarnamn och lösenord och det kan ju inte jag för så har det inte varit innan :( och lilla Albin ligger och sover. Själv sitter jag här i soffan och ska göra ett försök att ta mig i kragen, ta mig ur mjukiskläderna och ta ett ryck här hemma. Usch...de är segt idag.
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej kusin! God fortsättning. Jag har en spotify inbjudan om du vill ha. Då får du inloggin g kan lyssna hur mycket du vill men du får lyssna på reklamen bara. Skicka ett mail om du är intresserad. kram på dig

2011-01-03 @ 10:29:45
URL: http://angeeliiica.blogspot.com/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

oj hoppas det blir bättre !

2011-01-03 @ 11:54:54
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0