klydder*v

ja, min son är lite av en klydder*v. Nu sedan vi var inne på sjukan så har han ätit så dåligt. Han brukar äta mellan 135-165 ml och nu ligger det på 50-100 ml. Det känns inte bra. Idag har han varit vaken i stort sett hela dagen...visst det är kul, om han hade varit en glad prick. men han är lite små gnällig och vill nog egentligen sova. När han sen väl har sovit så har det varit max 45 min...inte mer. Hoppas bara han kan sova gott i natt. Skönt vi ska till bvc imorgon så jag får prata med käraste Gunilla och få lite råd o stöd.
Nu ska jag ut på en power walk med Nisse och rasta både honom och mig :) Sen Ska jag o Dennis försöka sätta oss ner och planera dopet lite..tiden går fort och snart är det den 12 mars och då är det dop.
Imorgon blir det babycafé, besök på bvc och träning...hade behövt städa och tvätta också men det gäller att prioritera och nu står inte hemmasysslor högt upp. Dem springer inte ifrån mig direkt.
Nä...på med gå skorna och ut på Ågatan....ha de

 

Förresten så köpte jag nya skor igår...ett par löparskor. Nike pegasus. Fast dem är rosa. Jätte sköna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0