Klappat o klart :)

Så...då var alla morgon bestyr gjorda och idag har jag för första gången gjort alltihop själv. Jag och barnen gick upp halv 8. Då blev det blöjbyte och påklädning av Moa, sen fick hon titta på tecknat. Därefter var det Albins tur. Sen lagade jag gröt så den kunde stå och svalna. Därefter åt jag o Moa grötfrukost samtidigt som jag gav Albin mat...skickligt va?! Sen blev det tandborstning, påklädning av ytterkläderna och sen ut med vagnen och Nisse och promenera till dagis. Det är fortfarande lite bökigt att gå med vagnen i detta väder även om dem har fått undan en hel del snö. Men...jag gjorde allt själv i morse, utan diskussioner med Moa, och vi var på dagis 09:05...lysande!!! Livet med två små barn fungerar ganska så bra ändå...nu ska jag själv ta på mig mina kläder och göra mig klar för vi ska vara hos hudläkaren i Lund kl. 11.20 med lille Albin.
Förresten, spelet vi spelade igår var roligt, svårt dock och Dennis vann :(

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är duktig du gumman <3

2011-01-12 @ 11:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0