Jourhelg

Då går vi på Dennis allra första jour på brandkåren. Han gick på igår kväll kl. 18 och ska ha den till måndag morgon. Det är bara denna veckan dem delar annars kommer han ha den från måndag morgon - måndag morgon. Detta innebär att Dennis måste vara på brandstationen, påklädd och sitta i brandbilen på 5 min. Alltså har jag ingen bil, jag måste ta Nisse på alla rundor + att jag måste ha med mig båda barnen för dem kan jag inte lämna hemma med Dennis. Jag måste ha med båda barnen vart jag än går...Tänk om han får larm. Ja, ni förstår nog själv...
Måste bara berätta att Moa lärt sig svära...undrar vem som lärt henne det *skäms* Det värsta är att hon använder det på rätt ställe också. Är det något som går emot henne säger hon "åhhhh, för fan". Låter ganska roligt men så får hon ju inte säga. Men man kan knappt hålla sig för skratt...hihihih. Söta du!
Nä, nu ska vi ha lite frukt mellanmål och sen ta på oss och traska över till Linda, Lucas och Alina. Här kommer en söt bild på Moa o Lucas från i somras...

Det fnissades en hel del den dagen.- Dem busade ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0