Jaha..

Jaha... då var besöket på vårdcentralen gjort och det visade sig att jag har halsfluss. Nu ska det knapras Kåvepenin 3 ggr om dagen i 10 dagar...Hur ska jag kunna komma ihåg det?! Jag körde till vårdcentralen, gjort mitt läk<rbesök, tog prover, tillbaka till läkaren, till netto, till apoteket och sen hem igen. Allt detta tog 1 ½ timme.....inte klokt ju vilken tid det tog. Sammanlagt var jag nog inne på läkarens rum i 4-5 min. Absolut inte mer, resten var väntan för i affären och på apoteket tog det inte lång tid. Vilket slöseri med tid...men, nu ska jag bli frisk :) Det är det viktigaste.
Annars har det verkligen inte hänt nåt här idag...segt, segt o segt. Jag, Moa o Albin låg och sov en timme innan jag skulle till vårdcentralen och när jag kom hem var det matlagning som gällde. Sen har vi ätit och barnen har fått bada. Nu sover Albin, Moa kollar på tecknat, snart sängen för henne, Dennis ligger och vilar i soffan och jag sitter här och huvudet bankar på som aldrig förr. Usch, har tagit alvedon men har inte hjälpt ännu...aj, aj, aj!!!!
Batteriet i kameran är slut och den ligger på laddning nu så det har inte blivit några bilder idag...förlåt men jag bjuder på en bild från vår semester på Lalandia i sommras.
Imorgon hoppas jag det blir en mer vettig dag då vi kan få gort lite saker. Jag får besök av en kompis och det ska bli skoj. Nu ska jag hålla lite kväll och pussa på Moa innan hon ska lägga sig.

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Missa inte frågestunden som kommer upp ikväll där du kan fråga frågor om modellandet om det är något du undrar :)



Kram Bea

2011-01-03 @ 20:37:31
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0