Hundvakt!

jajamen, i morse kl. 6 kom pappa och lämnade sin lilla hund Luddé. Så nu är vi hundvakter...vi ska ju ändå ut med en hund så vi kan lika bra springa med en till :) Det går i alla fall jättebra. Något trött är jag dock. Albin somnade lite efter 24 tiden igår och vaknade vid 5 tiden och ville ha mat...så inte många timmars sömn i natt och det känns nu.
Idag har jag o Moa varit inne i malmö hos min kusin Michaela. Vi har nog inte setts på över 10 år så det var ett kärt återseende. Hon har en dotter som är 4 år så Moa o hon lekte och så fikade vi. Det är ju faktiskt Moas nästkusin...
När vi sen kom hem så blev det matlagning, en runda med hundarna och nu jäser vi i soffan. Dags för Moa att gå o lägga sig snart så nu ska det börjas med pyjamas påtagning och tandborstning. Får se vem som blir den utvalda att utföra sysslorna idag då :) Hon ställer lite krav den lilla madamen.
Imorgon är det äntligen tisdag och det är tillbaka i dem vabliga veckorna igen med dagis på tisdagar, onsdagar och torsdagar. Moa kommer säkert bli jätteledsen när hon blir lämnad imorgon men hon behöver komma till dagis och leka av sig med sina kompisar. Det blir Dennis som får lämna för jag ska vara hos tandläkaren kvart i nio...usch. VILL INTE!!!
      


Här är lilla Luddé, pappas hund. Han ligger gott på våra kuddar i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0