Fix o trix

Nu är det lördag morgon och jag har precis varit ute på en promenad med Nisse. Dennis ligger där uppe oich sover. Han kom inte hem förrän halv 2 i natt från pokern och sen skulle han köra tidningarna och kom inte hem förrän kl. 7 i morse. Han hade fastnat med bilen så han fick vänta i över en timme på bärgning innan han kunde fortsätta sin runda...stackare!
Nu är det lite fix o trix här hemma som ska göras. Jag ska baka lite till, städa undan, ta på alla kläder, kanske tvätta en maskin tvätt till. En är redan tvättad och upphängd :) Sen blir det en promenad till så ungarna kan sova i vagnen. I Eftermiddag kl. 14 är det dags för kalas för Moa. Fast idag är det bara Dennis sida som kommer...vi har inte plats att ha alla på en dag så vi delar upp det. Imorgon kommer min sida.
Nä...nu får jag sätta igång så något blir gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0