Avslappnad o mysig

Dagen idag har varit jobbig, omtumlande, känslosam, glädjande, fin osv. Jag kan nog hitta många ord som beskriver dagen för den har varit som ingen annan dag. Och ingen dag kommer bli som denna...någonsin.
Förmiddagen flöt på...vi lämnade på dagis, tränade, lämnade Nisse till frisören, duschade och gjorde oss i ordning. Jag ringde ett samtal till min pappa som fyller 50 år idag...STORT GRATTIS!!!! 
Sen bar det av in till Limhamn och Trons kapell där en väldigt fin begravning av min mormor o morfar ägde rum. Det var annorlunda med två kistor där framme men samtidigt fint. Dem fick göra, det absolut sista man gör i livet, tillsammans. Jag tror dem är nöjda över sitt liv och att dem äntligen får vara ihop igen. 
Just nu känner jag mig ganska så tom men ändå avslappnad och harmonisk i min kropp. Det är en konstig känsla och jag har ont i huvudet för att jag gråtit så mycket idag. Jag känner mig också mysig och vill bara kramas så nu ska jag ta min kopp kaffe och krypa ner i min älsklings famn. Han är så fin och bäst!
Usch, vilken dag men imorgon är en ny dag och nya händelser. Hörs imorgon.
 

Vila i frid mina söta!!


Kommentarer
Postat av: Linda, Lucas och Alina

Så söta dina morföräldrar var. Nu är de tillsammans igen. Kramar till dig!

2011-01-20 @ 20:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0