Aj aj aj...

Min lillefinger gör ont. Aj Aj Aj!!!!! Jag har fått inflammation i nagelbandet och fingert är lika stort som ringfingert nertill. Det gör så ont...grrrrrr. Det är blått, lila o rött och så gult så klart. Har gjort hål på det men det bara byggs på. Får nog lyda mammas råd och gå ner på apoteket imorgon och köpa det hon sa.. det hette något med vätepopoxid ?! Dem vet nog vad jag menar :)
Annars idag då....ja, det blev ju lek med Linda, Lucas o Alina. Dem kom hit och barnen lekte fint och vi fick snackat lite. Tiden går så fort och när klockan närmade sig 5 halv 6 så gick dem hem. Då åt vi middag. Nu sitter jag i soffan och ska snart ta på mig och gå ut i det svinkalla vädert för att ta Nisse på en runda.
Under tiden vi lagade mat så tog jag denna fina bilden på mina underbara barn.


Måste ju öva lilleman att ligga på mage så han kan bli stark i sin nacke. I bakgrunden kan man skymta en liten svart varelse...det är Nisse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0