3 veckor

Nu är det tisdag och i eftermiddag 16:41 så blir lille Albin 3 veckor...redan! Samtidigt som det känns som om tiden har gått fort så tycker jag att det känns som om vi har haft Albin längre än 3 veckor. Konstig känsla.
Nu är kl. 08:06 och ungarna är ur pyjamasarna och Albin sover och Moa kollar på tecknat. Hon har fortfarande feber så lite gnäll och väldigt mammig är hon :( Vi ska snart äta frukost...gröt brukar det bli...nyttiga veckan har börjat ju...usch, inget kul. Mycket roligare att kunna äta gott :) men ska man bli fin får man lida pin.
Efter frukosten ska jag försöka ta mig ut på en power walk runt svedala och samtidigt passa på att utföra några ärenden..jag behöver ju också lite egentid utan man och barn. Rensa huvudet och lyssna på lugnet :)
Sen kommer söta lilla Katja på besök...då får det bli en nyttig fika. Se vad jag kan komma på?!



Min söta stackars Moa ser lite hängig ut...usch, inget kul att vara sjuk


Och här har vi Mr. trötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0