Vart tar tiden vägen?

Nu är kvällen kommen...IGEN!! Helt galet vad dagarna o veckorna går fort. Det har varit fullt ös hela eftermiddagen. Jag, Moa o Albin gick direkt till Linda & Co när vi kom hem från dagis. Där blev det mellis fika och massa prat. Barnen lekte och som vanligt gick det stundom bra och andra stunder bråkade dem. Allt som vanligt :) Jag o Linda pratar och säger till barnen om vart annat men vi har trevligt ändå. Dem senaste gångerna har jag tagit med kameran för att få ett foto på Moa o Lucas och Albin o Alina men det är fullt upp med annat att dem tankarna kommer på villovägar :) Nästa gång....jag LOVAR!!
Vi kom inte hem förrän närmare fem och då höll Dennis på med maten. Nu nattas Moa och jag ska slänga mig i duschen för att sen inta ryggläge i soffan fram tvn och "Biggest Loser", "Sofias Änglar" och "112-på liv o död". Det är bra när man kan spela in programmen :) Det tycker vi om. Imorgon blir det en shopping dag med Maria....det tycker jag om ännu mer...hahahah



En liten puss från storasyster till lillebror. Sötlökar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0