Vad gör vi nu?

Vart har dagen tagit vägen?! Helt galet...nen idag tycker jag att dagen har gått fortare än vanligt. Efter att vi ätit lunch så tog vi på oss igen och gick ut på en lite längre runda med Nisse. Moa fick springa runt själv en bit..det går inte så fort när hon ska gå själv men vi hade inte bråttom till något direkt :) När vi kom hem så lekte vi med lera och sen fick Albin mat. Nu leker hon med Albin när han ligger och gymmar. Kryper runt honom och pratar :) Jag har satt på hennes playlist på Spotify (fick igång det igen) så hon sunger för fullt..Hon är duktig på sina sånger. Kan väldigt många låtar :) Nu ska jag ta och sätta mig i soffan och läsa min Fitness tidning, som damp ner i brevlådan idag, innan det är dags för matlagning. Ungsbakad falukorv med mos....hur gott är inte det?! Yammi!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

hey sötnos, bli dagens blogg och ta del av mina läsare, http://kmill.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-4.html ! :)<3

2011-02-21 @ 16:02:35
URL: http://kmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0