Träning

Så nu är jag hemkommen från gymmet. Så skönt det är att träna. Jag sprang dit och tränade axlar o rygg, sen sprang jag hem. Det är inte jätte långt, tar ca 10 min att springa så det är en bra uppvärmning :) känns så skönt efteråt och man blir motiverad att äta nyttigt resten av dagen. Nu börjar tre hårda veckor utan något gott alls...inte ens på lördagar så ska jag se om det hände nåt med kroppen. Till detta lägger vi hård träning också...då ska det väl banne mig hända ett o annat :)
På vägen hem höll jag min vattenflaska i handen och det var bara lite vatten i botten av den men det frös till is på dem 10-15 min det tog för mig att ta mig hem. Det är kallt...när ska den efterlängtade våren o sommaren komma. Jag längtar och låten här nedan får mig inte att längta mindre. Det är sommar för mig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0