Städ o fika dag

Ja..de låter väl som en helt ok dag?! Blandat skoj och mindre skoj. Nu är klockan 7:38 och vi har varit vakna i en timme. Albin sover igen och jag o Moa ska ta tag i städningen här hemma. Hon går också runt med en trasa o torkar precis som jag när jag dammar av :) Tvättmaskinen är redan igång och en till ska sättas igång efter denna. Sen ska jag ta mig ut på preimär löprundan...nu är Albin 2 månader så nu borde det vara ok. Har längtat efter att kunna ta mig en löprunda...vill ju forma kroppen igen.
I eftermiddag blir det en alla hjärtans dag fika hos Dennis föräldrar. Och imon på självaste Alla hjärtans dag så blir min älskade lilla pojk 2 månader.



Nä..trasan, dammsugaren och ovanvåningen kallar....so long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0