Spyan

Albin spyan Jensen...det blir nog ett mellan namn trots allt på denna påg. Vi som inte skulle ha något. Men...för tredje gången under hela hans snart 8 veckor långa liv så har kräket stått som en fontän ur hans mun. Det är hela middagen på 165 ml ersättning som kommer upp...ser ut som det i alla fall. Det är stora mängder.
Detta hände ju så klart idag när han låg på sin lekmatta o gymmade :) Av med alla kläderna där han låg och sen var det ner i badbaljan och in med lekmatta, handduk, kudde o kläder i tvättmaskin. TACK för att man har tvättmaskin i huset *happy*
Efter badet stod baljan kvar för jag ville få på Albin kläderna snabbt och tack o lov så står baljan i duschen för lilla madammen i huset....Moa, tyckte att hon behövde bada. Hon hoppade i med kläderna på!!!
Jag stod med Albin vid skötbordet och hur många gånger jag än sa till henne att inte leka med vattnet med kläderna på så rätt vad det var så sa hon: Titta mamma! Då stod hon med ena foten i vattnet...Jätte kul tyckte hon.
Dennis lagade maten och jag hade två ungar på toan...en nakenfis som ville ha kläder på snabbt och en liten Moa som badade med kläderna på. Kunde bara skratta...vad ska man göra?! Hon fick bada så och när jag var klar med Albin fick hon komma upp..
Det är verkligen fullt upp hela dagen och huvudet behöver sin vila under kvällen :) Men de är ju så kul...




Nu ska vi ta en kopp kaffe, lite kaka o choklad...det är ju lördag :) Imorgon ska vi träffa alla från vår föräldrargrupp. Vi är fem par och ska fira att barnen fyllt två år. Massa lek o bus kan jag tänka mig.
Trevligt kväll!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0