Söndag idag..

I förmiddags fick jag städat ovanvåningen, tvättat 3 maskiner och sprungit min efterlängtade löprunda. Skönt var det och Nisse följde med som sällskap :)
Nu är det eftermiddag och den trevliga fikan hos svärföräldrarna är avklarad. Vi blir många när vi träffas alla...Dennis mamma o pappa, Dennis o jag med 2 barn, Dennis syster o hennes man med deras 2 barn, Dennis ena bror som bor hemma och Dennis andra bror och Maria och 1 barn. Det blir fullt liv när alla är samlade. Hela 9 vuxna o 5 barn :) Alltid lika kul!!
Just nu läser Dennis tidningen, Moa leker med sin servis och serverar mig o Dennis med juice, kaffe, tårta o vattenmelon :) Sen tog hon telefonen och sa hon skulle ringa till mormor och började prata om henne o Jennifer....hahaha så kul att höra henne. Albin gymmar som vanlligt och blir även han serverad av Moa.
Nu är det snart mat dags och när barnen sover så ska vi inta ryggläge i soffan och hålla söndags kväll...mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0