Skogsmullar

Nu är det kväll o Dennis är på brandstationen och jag, Moa o Albin sitter hemma o har lekt. Nu är det tecknat men snart är det nattning av Moa som gäller. Får ser hur det går om barnen vill sammarbeta idag när det är jag som ska natta. Vet inte när Dennis kommer hem.
Vi var ju i skogen nu på eftermiddagen men det blev bara en kort visit tyvärr. Det var så isigt på stigen så det gick inte att gå där och när det kom backar så kom vi nästan inte upp och väl uppe så skulle vi ner och det var verkligen med livet som insats. Vi bara kasade...Livsfarligt. Vi får allt vackert ta o vänta någon månad innan vi kan åka dit så man kan gå ordentligt.
Moa är en riktig skogsmulle för hon ville inte hem och när hon väl kom in i bilen så sa hon: Åka till skogen, åka till skogen. Synd det var så isigt att det bara blev en kort runda.



Så...nu är Moa nattad och det gick hur bra som helst. Hon somnade i stort sett direkt och jag stod i rummet bredvid och vek ihop tvätten. Vad bra! En ny omgång att hänga upp är klar om ca 30 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0