Shopping..I like :)

Så nu är det kväll igen...Jag hade tänkt o velat skriva ett inlägg efter att jag kom hem från malmö men det hanns det inte med. Jag tog mig direkt till gymmet och tränade, sen hem o laga mat. Nu sitter jag här i soffan bredvid Moa som snart ska lägga sig. Hon är helt inne i Musses klubbhus.
Jag o Maria, Albin o Theo spenderade 3 ½ timme på Mobilia...Vi sprang i affärer, åt, sprang i affärer :) Tror ni jag hittade något att ha på mig på dopet? Svar: NÄ!!!! Blir så arg på mig själv för att jag är så dålig på att köpa saker till mig själv. Jag köpte dock en kofta på MQ som var riktigt fin...*supernöjd* Sen blev det bara saker till barnen. Inte så överraskande för mig. Till Albin blev det tre par strumpor och 2 bodys. Till Moa blev det två par byxor och en skjortklänning. Visar bilder imorgon...Nu kommer andra bilder


Så här gott sov Theo på Moas plats i vagnen. Han var helt slut efter allt vårt springande. Men han måste vara nöjd för han fick en jacka o ett par skor :)



Moa slka alltid sitta bredvid Albin när han ska gymma. Han ser upp till sin storasyster och tittar alltid väldigt förundrat på henne när hon håller på. Hon leker med honom som om han är en docka...bäddar ner honom med filt o dylikt. Matar honom med sin låtsas nappflaska osv. Det är kul att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0