Så jädrans gott

hahha....ja, så jädrans gott (får man säga så) det var med Tacos idag. Himmel :) Alla tre verkligen älskade maten idag och njöt ordentligt. Moa mumsade i sig, bröd, grönsaker, chips, dippa och taco paj. Innan maten hann jag faktiskt städa nedanvåningen och bada Moa. Tanken var att Albin också skulle bada idag men det får väl bli imorgon bitti. Han sover mycket idag och jag vill gärna inte väcka honom . Går lika bra att göra det imorgon bitti.
Nu nattas Moa och jag sitter med Albin på armen som har somnat igen efter att han precis har ätit.
Idag har det varit en riktigt trevlig dag och jag är så himla nöjd med mitt underbara life....



En badande Moa som fortfarande föredrar Albins badkar och inte det stora som finns på ovan våningen. Måste ju vara trångt att sitta i detta lilla...



Vår ljuvliga taco middag...gott var det :)



O lilla Albin nannar gott. Nu kom Dennis ner så nu ska vi snart baka semlor...yammi!!! Go kväll...

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hej hej! tänkte fråga en sak & hoppas du är intresserad, har du lust att byta länkar? :)



Du sätter in en länk i din meny och jag i min, intresserad? :>

om du är så säg till när du länkat så svarar jag när jag länkat! :)



2011-02-11 @ 21:02:42
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0