Roses are red...

Min stackars älskade Dennis har faber och är sjuk så idag har jag fått prova på hur det kommer bli sen när han börjar jobba. Han har bara sovit hela dagen så i morse började det med blöjbyten, frukost, mata Albin och sen på med ytterkläderna och ner i vagnen, Nisse i koppel och traska till dagis för lämning av Moa. Hem igen och ner med Albin i bilbarnstolen och en bilfärd in till malmö och Katja o Valter. En trevlig stund med en trevlig vän blev det. Hem igen och väl hemma stod en vas med 5 röda rosor..till mig!!! det var från käraste Dennis som är tacksam för allt jag gör här hemma och för att jag var hans flickvän. Super gulligt. Sånt blir man ju bara så himla glad över :)
Sen ner med Albin i vagnen och och Nisse i koppel och taska till dagis för hämtning av Moa. Hem o lämna Moa och sen iväg till bvc med Albin....puh!!
Nu är jag hemma, Moa håller på att nattas och jag ska snart gå en runda med Nisse. Imrogon o på torsdag finns det inte så mycket inplanerat så då blir det en ordentlig storstädning och massa tvätt som ska tvättas..mindre kul men ett måste.
Nu ska jag ut med hunden och sen ta hand om min lilla sjukling här hemma.

Måste tillägga att idag går mina tankar till lilla söta mormor som har vairt borta från oss i en helt månad idag. Har ännu inte fattat att mormor o morfar är borta från oss och det kommer ta tid att förstå det.
Älskar er o saknar er...hoppas ni har det bra var ni nu än är.


Älskar dig Dennis. Du är mitt allt...tack för dem fina blommorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0