Morgonmys!

Nu är lördagen kommen och Dennis har åkt på fysträning...som vanligt på lördagsmorgnar. Jag, Moa o Albin fick en liten mysmorgon för oss själv. Först mys i soffan, sen god frukost med smoothie och bullar och nu bygger Moa pussel och Albin gymmar. Tänkte snart sätta på en film till henne...det är ju lördag. Då får man titta på film. Själv skulle jag vilja rensa skåpen och lite överallt och göra en riktig storstädning men jag orkar inte tror jag. Känner mig rätt slö. Hade varit skönt med en morgon då man kan få sova ut tills man vaknar men det kan man inte med Moa i huset. Hon vaknar tidigast...vid 7 tiden. Då sover vi andra gott :)
Nä, nu ska vi äta lite frukt och sen blir det till att ta tag i ett och annat kanske....puh!!!



Mina två små pluttar i pyjamas mys..goa o glada :)



Här är dem i lektagen...Moa leker med måttbandet och Albin kollar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0