Min lilla sjukling :(

Moa är fortfarande dålig och febern går inte under 39 grader :( Det är synd om henne. Alla som känner Moa vet att hon är glad för mat och gott och i stort sett allt som går att äta och hon kan äta mycket. Inte idag dock...hon vill inte ha något. Till frukost åt hon bra, en bulle, yoghurt och ett ägg men efter det så har bara en glass åkt ner. Vi har provat allt, kräm, frukt, grönsaker och massa andra saker som hon tycker om men hon vill inte ha något. Kan ju även säga att hon är mindre bra i magen :( Så dagen har varvats med ipren, alvedon, disney channel och tecknade filmer. Hon har bara legat i soffan under täcke eller filt. Byggt lite pärlor och lagt ett pussel har hon också gjort.



Så här ser det ut just nu i vår lilla soffa...hon är helt däckad. Min lilla sjukling...mammas älskling.
Jag har däremot varit hos Linda en stund...tyvärr springer tiden alltid på när jag är där o likaså idag. Vi hann knappt med något förrän jag skulle hem igen och vi skulle börja laga maten.
ikväll blir det som vanligt "på spåret" o "let´s dance" och självklart lite gott tilltugg till det men nu ska jag upp och bädda Moas säng så hon kan sova där i natt.
Trevlig kväll alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0