Mästerkockar

Så, då var slottsteken gjord och äten....riktigt gott blev det faktiskt. Vi har börjat prova lite nya recept här hemma och Moa har tyckt att allt har vairt gott och även denna middag :) Kul att höra när hon säger mmmm, gott!
Jag är ingen rackare i köket direkt men Dennis är duktigt och har en liten känsla för det där med matlagning och bak. Det enda jag gör bra är äpplekaka :)
Albin fick dock ett litet utbrott precis när vi ätit...likadant i förgår. Han bara skriker och vi har ingen aning varför. Jätte svårt att få tyst på honom. Han är ledsen så det kommer tårar....så synd om honom. Sen däckade han hos Dennis. Nu äter han o sen får jag hoppas att han sover gott för kvällen.



Så här gott sov han för en stund sedan...pågen min!
Nu är det snart sängdags för Moa och för oss blir det soffan. Idag är jag trött och känner att jag lätt kan somna framför tvn vilket är väldigt sällan...Imorgon är det tisdag och en ny dagis vecka börjar för Moa. Nu är det pyjamas på för barnen....natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0