Lugnet

Så nu är Moa lämnade på dagis och tanke var egentligen att jag o Dennis skulle ner o träna där efter men vi gick hem istället och suger in oss lugnet med en god frukost. I skrivande stund äter vi nybakade bullar och dricker vår goda chokladdryck som värmer när det är så svinkallt ute som det är idag också. Albin sitter visserligen bredvid och låter lite för han vil lockså ha lite i magen men han får vänta en liten stund...tills min mat har landat.
Idag är det 2 månaders kontroll av lille Albin på bvc. Det är ett läkarbesök så vi får se om han går igenom priockfritt. Sen ska jag o Albin hem til lLinda o Alina på lite lunch/fika. Ska försöka få till det med enbild på dem idag :)
Sen kl. 14 idag ska Albin fotograferas...på samma ställe som Moa blev fotade när hon var 2 månader. Hoppas det blir fina bilder. Men just nu ska jag äta upp min frukost och sen vila mig lite i soffan innan det bär av till bvc.



Här har vi glader...Hoppas han kan skratta lika bra på bilderna i eftermiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0