Lekdag

Ursäkta frånvaron idag men dagen har gått i ett. Vaknade vid halv 8 och Albin hade inte vaknat på hela natten...han fick mat igår kväll 22:00 och sen vaknade jag av mig själv imorse...det var inte han som väckte mig :) Efter att barnen fått i sig frukost så tog jag mig ner till gymmet och tränade lite. Väl hemma blev det duschen, lunch och sen gick vi en lång runda med Nisse så Moa kunde vila sig.
Halv 2 körde vi mot trelleborg och kulhuset. Vi skulla ha "barnkalas" där. Vårt eget och inget sånt man bokar där.
Vi träffade alla som var med i vår mammagrupp och Moa fick träffa sina kompisar Ellie, Clara, Elin o Melvin. Vi hade jätte trevligt och Moa var nöjd efter 2 ½ timmes lek, bus och stoj, en mer och en kokt korv med bröd.
Hon fick paket också...pärlor o platta och en rit tavla som man ritar med vatten på. Nu sitter hon o leker med pärlorna och jag känner på mig att det kommer vara en favorit. Hon säger hela tiden vad det är för färger....hon kan gul o blå. Dem andra är inte riktigt rätt men på god väg i alla fall.
Nu ska hon snart hoppa i säng och jag o Dennis ska försöka vila öronen och få i oss något att äta...vilken dag. Väldigt rolig söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0