Konversationer

Moa igår när hon såg blommorna jag fått av Dennis.
Moa: åhhh....blommor
Mamma: ja,fina va? dem fick mamma av pappa. Snällt eller hur?
Moa: Mamma jätteglad :)
Hahaha...hur visste hon att man blir glad över att få blommor. Söta lilla du!

I morse vid frukosten. Vi satt vid köksbordet och tvn i vardagsrummet var på så hörde Moa att Chuggington började.
Moa: åhhh...chuggington
Mamma: Ja, det är det.
Moa: inte stänga av
Mamma: Vill du titta på chuggington?
Moa: nä, jag äter frukost.
Mat går före allt för lilla Moa..det mesta i alla fall. 

Idag är det en tvätt o städ dag...Jag vet att jag inte kommer hinna med allt jag ska göra men då får jag fortsätta imorgon för där står inget på schemat då i heller...kanske babycafé. Dennis är fortfarande dålig med hög feber och ska ringa vårdcentralen för en tid.
Nu ska jag ta på ungarna ytterkläderna, hunden kopplet, mig själv ytterkläder och promenera till dagis och sen ta en liten runda. Sen blir det till att hugga i ordentligt när jag kommer hem.



Dagen dagis Moa...sötnosen!



Syskonen i soffan...Moa är väldigt inne i tvn. Mycket bra program på tvn tycker hon...Musses klubbhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0