Helt slut

usch vilken dag....den har sprugit iväg och det har varit det ena efter det andra hela dagen. Städat uppe o nere, bäddat rent sängen, tvättat 3 maskiner tvätt, lämnat o hämtat på dagis och varit på vårdcentralen. Känns skönt när allt detta är gjort men oj vad jag är helt slut...överallt :) Både i huvudet och kroppen.
Nu har Moa precis badat och det är tecknat som gäller nu en halvtimme framåt. Handy Manny och sen Musses klubbhus. Därefter blir det sängen för henne och för mig blir det en dusch och sen mys i soffan. Tack o lov så mår Dennis bättre. Hoppas han snart är frisk.
Imorgon ska jag köra min syrra till vårdcentralen så det blir inget babycafé...kanske blir öppna förskolan på fredag istället. Ska försöka hinna träna lite imörgon också och sen blir det ett besök på bvc igen.
Nu är det natti natti till tösen min..



De minsta pågarna i huset....kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0