gomiddag

ja, klockan är ju bara 10 men här har vi varit igång länge. Dennis gick på jouren i morse kl. 8 så nu är det jag o barnen som får ta Nisses rundor själv. Så i morse efter frukosten var det bara till att ta på mig o barnen alla ytterkläderna och hoppa ner i vagnen och gå vår runda med Nisse. Moa är fortfarand einte helt okej, vill inte äta något direkt och är allmänt slö...så hon somnade i vagnen. Klockan var ju inte ens 9. Efter rundan lämnade jag bara Nisse och sen sprang jag 3 km med vagnen och ungarna...kan ju inte lämna dem hemma med Dennis eftersom han har jouren så dem fick följa med men båda två sov så gott så det var inget besvär...men tungt att springa. Får se det som lite extra träning att springa med vagnen. Det gick bra i alla fall :) 
Nu är vi hemma igen och jag har även fått duschat. Moa sover fortfarande i vagnen och Albin har precis fått mat. Får se vad dagen kan ge oss idag...det  blir 2 rundor till med Nisse i alla fall sen får vi se om vi träffar Linda, Lucas o Alina. Nu ska jag bara ta det lite lugnt innan Moa vaknar...hoppas snart hon blir sig själv igen. Min goa tös!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0