Fy f*n....

Fy för vad det är kallt idag...brrr. Riktigt ruggigt...blåser mycket också...inte kul alls. Vi har precis kommit hem från en timmes promenad då barnen sov i vagnen och jag kan ju säga att jag har gått skönare promenader :)
Nu är vi äntligen hemma igen och Moa leker o Albin har rpecis lagt en fin laddning i blöjan som jag ska in o byta. Dennis är och handlar lite till middagen idag...vi ska prova oss på att göra klassisk slottstek...hmmm, det kan gå precis hur som helst..hahahaha!! Lovar att återkomma med det...
Annars är det en väldigt seg dag här hemma... nu ska jag byta en blöja sen blir det väl att lägga lite pussel med Moa.



Mitt lilla busfrö...innan idag när vi satt på golvet och byggde med klossar. En riktig liten buse är det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0