Fredag....tycker vi om

Jajamen, idag är det fredag och det gillar vi väl alla?! Vi här hemma gör fast Dennis har fortfarande houren så det kan inte hända så mycket här hemma. Fast idag kommer snälla mamma till oss så Dennis får låna hennes bil så kan vi köra med vår bil. Vi ska in och vaccinera Nisse och sen blir det lunch hos mamma :) Trevligt att kunna koma ifrån svedala en sväng. Nu har jag varit ute 45 min med Nisse och ungarna, betalat räkningarna :( *buhu* och ska nu göra mig färdig för mamma kommer vid halv 11.
Annars idag händer det inte så mycket....ikväll blir det fredags mys fast utan något gott. Vi har ju vår diet att hålla oss till :( Trist men som sagt...ska det synas så får man väl offra lite.
Nu ska jag ta på mig och invänta mamma...eller mormor som Moa tjatar om ska komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0