Brrrr......

Alltså, fy för vad kallt det är ute. Har varit ute många gånger idag och frusit lika mycket alla gånger. Vill inte frysa mer...vill ha värme och sol :)
Nu senaste rundan gick vi med Linda, Lucas o Alina. Ungarna skulle ju gå själv vissa bitar och som sagt så går det inte lika fort då så man blir ganska snabbt kall. Väl hemma igen var det dags att ge Albin mat och sen snabbt på med kaffekokaren så man kunde få något varmt i kroppen...det hjälper. Dennis är på övning med brandkåren ikväll och har ännu inte kommit hem. Så nu har jag nattat barnen. Moa sover alltid uppe och har redan somnat. Detta är första kvällen som vi provar med att lägga Albin där uppe och se om han sover bättre. När han har somnat här nere så har han vaknat ganska så snabbt igen...vi får se. Han kanske vaknar ändå fast han ligger där uppe. Båda två sover nu i alla fall. Jag tänkte försöka ändra lite på min blogg (bilden på Moa) och leta efter min mascara, se om man kan fynda den på nätet kanske och kolla lite andra saker. Dricka mitt kaffe och bara insupa lugnet....



Här av vi busungarna Moa o Lucas som ska göra precis allt annat när vi är ute och går förutom att gå samma väg som jag o Linda :) Men visst är dem goa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0