Barnen

Tisdag kväll här och dagen har rullat på som vanligt. Inte många inlägg idag inte...nä, jag har ränt run töverallt. Med tanke på att jag inte kan använda bilen så får jag använda benen var jag än ska. Så imorse blev det lämning på dagis i samband med Nisses runda. Efter det åkte ja, Albin o Dennsi till gymmet o tränade när vi kom hem blev dte lunch och sen direkt till fotografen. Hämtade superfina bilder på Albin :) Ska försöka fota dem o lägga in här...vi har ingen scanner :(
Sen körde Dennis mig o Albin hem till Maria. Vi fixade lite saker och sen gick jag därifrån hem och hämtade Nisse och till dagis o hämtade Moa och hem igen. Lämnade Nisse bara och sen gick jag, Moa o Albin till Linda, Lucas o Alina. Har lyckats få alla på bild faktiskt, dock svårt att få alla bra på samma bild...hahaha. Men alla är där i alla fall. Vi kom hem vid 17 tiden och då åt vi middag och sen badade barnen ihop i det stora badkaret....sen fick jag natta Moa idag också...det gick super!
Nu ska jag äta lite frukt och ta en kopp kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0