Ännu mer...grrrrr

Vaknade i morse o drog upp gardinerna. Vad se jag då?! Jo...ännu mer snö!!! grrrrrrr....*arg* vad är detta...nu får det väl ändå räcka eller? Jaja...jag får lägga min tro hopp till helgen väder och att plusgraderna kommer :)
Nu har jag precis kommit hem efter Nisse rundan och lämningen på dagis. Dennis var inte hemma och jackan hängde kvar och mobilen låg på laddning så jag gissar på att han fick ett larm och har åkt iväg på det. Tanken var att vi skulle ner o träna men den sprack ju då. Då får jag istället städa och fixa lite här hemma...det behövs. Ska först ge Albin mat och slänga i mig lite mellanmål så får vi se när Dennis kommer hem igen.



Nisse sugen på att gå ut och Moa skrek...Snö mamma, mycket snö! Japp....hon har klart för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0