Alla hjärtans dag

Här hemma är det sovmorgon. Jag o Albin gick upp vi dhalv 8 men dem andra 2 sover fortfarande...får väl gå upp o väcka dem snart :)
Idag är det alla hjärtans dag och idag blir Albin 2 månader. 2 MÅNADER....känns som om vi har haft honom mycket längre och när jag tänker tillbaka så känns det inte som om tiden har gått så fort i alla fall. Det känns som evigheter sedan jag var inne på BB och födde honom och evigheter sedan det var jul o nyår. Men det är ju bara 2 månader sedan och det är skönt....
Idag är det ju som alla säkert vet alla hjärtans dag men den brukar inte firas av oss särskilt nämvärt. Vi ger inte varandra saker och går ut o äter osv. Vi försöker göra det under hela året. Förstår egentligen inte varför det finns en sån här dag. Jag tycker alltid att man ska finnas där för nära o kära och dem man bryr sig om...och visa dem när man vill och hur mycket man vill att man tycker om dem och uppskattar dem.
Jag ÄLSKAR hela min familj....Dennis, Moa, Albin och min mamma o pappa, min syster och hennes familj och alla min älskade vänner. Ni är BÄST....och betyder MEST för mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0